FAQ

Algemeen

Klik op het ‘Account’ icoontje rechtsboven in het scherm. Kies dan voor ‘Account aanmaken’.
Als je problemen hebt om in te loggen op onze website, kijk dan eerst welke foutmelding je krijgt. De meest voorkomende fout is een verkeerd gespeld e-mailadres of wachtwoord. Je kunt ook altijd een nieuw wachtwoord aanmaken.
Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je e-mailadres in. Binnen een paar minuten ontvang je een e-mail met een link naar een pagina waar je eenvoudig een nieuw wachtwoord in kunt stellen.
Het wijzigen van je persoonlijke gegevens kan in je eigen Ceauture account. Wanneer je bent ingelogd, ga je naar ‘Mijn Account’ om je persoonlijke informatie aan te passen.
De Algemene Voorwaarden vind je door te klikken op ‘Algemene Voorwaarden’ onderaan elke pagina.
Het Privacy Beleid vind je door te klikken op ‘Privacy Beleid’ onderaan elke pagina.

Onze klantenservice is te bereiken op het volgende telefoonnummer en mailadres:

Phone: +31 (0)85-0608439

E-mail: support@ceauture.com

Het is ook mogelijk om een contactformulier in te vullen op de ‘Support’ pagina van onze webshop.

Size Recommendation Tool

Je kunt je maat aanbevolen krijgen door onze size recommendation tool. Deze is terug te vinden op elke productpagina via de ‘Vind je perfecte maat’ knop.
De uitleg over de werking van de size recommendation tool vind je door te klikken op ‘Technologie’ onderaan elke pagina of boven in de menubalk.
Onze technologie heeft momenteel een Mean Absolute Error (voor metingen in cm) van 1.2 cm over alle afmetingen. Dit is 55% nauwkeuriger dan welke andere beschikbare oplossing dan ook. Deze MAE zal aan de hand van voortdurend onderzoek en ontwikkeling verder worden verlaagd met een aantal millimeter per maand. We proberen ook gebruik te maken van transactionele data om de performance van ons algoritme verder te verbeteren.
Ja zeker, de bodyscan is veilig te gebruiken. Op basis van de input waarmee je ons hebt voorzien, extraheren wij tot wel 30 lichaamsafmetingen volgens ISO-standaarden. In de video wordt je gezicht gepixeleerd en de video wordt meteen verwijderd om je privacy te waarborgen.
Nee, Ceauture heeft geen toegang tot jouw video. Enkel de technologiepartner heeft hiertoe toegang, echter wordt de video meteen verwijderd na het genereren van jouw Size-ID.
Indien je besluit je Size-ID te bewaren, worden je gegevens 1 jaar bewaard. Besluit je je Size-ID niet te bewaren, worden jouw gegevens binnen 90 dagen verwijderd.
Je kan je Size-ID aanmaken/opslaan door je te registreren met behulp van je e-mailadres tijdens het gebruik van de size recommendation tool.
Indien je jouw Size-ID hebt opgeslagen bij je vorige bestelling, ben je niet verplicht de tool opnieuw te gebruiken. Houd er wel rekening mee dat jouw lichaamsvormen/lichaamsafmetingen veranderd kunnen zijn ten opzichte van toen je jouw eerdere bestelling plaatste. Ons advies is daarom om voor de zekerheid de tool opnieuw te gebruiken, zodat je zeker weet dat je jouw perfecte maat aanbevolen krijgt.

Indien je jouw Size-ID niet hebt opgeslagen bij je vorige bestelling, moet je wel de size recommendation tool opnieuw gebruiken om een nieuwe maataanbeveling te krijgen.

Bestellen

Klik op ‘In Winkelwagen’ wanneer je een product wilt kopen. Om de bestelling af te ronden klik je op de winkelwagen rechtsboven in het scherm. Je gaat nu naar het betalingsproces, waarbij je je verzend- en factuuradres invult en een betalingsmethode kiest.
Als je je bestelling definitief hebt geplaatst en betaald, wordt de bestelling vrijwel meteen in ons magazijn verwerkt en klaar gemaakt voor vervoer. Zodra de status van je bestelling op ‘voltooid’ staat, kun je deze niet meer wijzigen. Wanneer je je bestelling hebt ontvangen, kun je de gehele bestelling of de producten die je niet wilt, retourneren via de retourprocedure
Ja, in het check-out proces kun je zelf het gewenste bezorgadres kiezen. Hier kun je een ander adres opgeven dan het factuuradres.
Om de juiste maat te vinden, kun je het beste onze size recommendation tool gebruiken. Met behulp van deze tool kan je een maataanbeveling krijgen.
Na ontvangst van je bestelling sturen wij je een bevestigingsmail. Is er wel geld afgeschreven, maar heb je geen bevestiging gekregen? Kijk dan ook even in je ongewenste e-mail. Als je een account hebt aangemaakt, staat je bestelling bovendien op je accountpagina.
Dat is afhankelijk van de verzendstatus. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice en houd je bestelnummer bij de hand. Wanneer je bestelling eenmaal is verwerkt, kan deze niet meer worden geannuleerd.

Verzending

Nederland

Voor leveringen binnen Nederland worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Europese Unie

Voor leveringen binnen de Europese Unie bedragen de verzendkosten €7,95. Bij besteding boven de €175,- betaal je geen verzendkosten.

Rest van de wereld

Voor leveringen naar de rest van de wereld bedragen de verzendkosten €19,95. Bij besteding boven de €300,- betaal je geen verzendkosten.

Nederland

De levertijd voor bestellingen binnen Nederland bedraagt doorgaans 1-2 werkdagen, gerekend vanaf de dag dat de bestelling is bevestigd.

Europese Unie

De levertijd voor bestellingen binnen de Europese Unie bedraagt doorgaans 2-5 werkdagen, gerekend vanaf de dag dat de bestelling is bevestigd.

Rest van de wereld

De levertijd voor bestellingen vanuit de rest van de wereld bedraagt doorgaans 3-7 werkdagen, gerekend vanaf de dag dat de bestelling is bevestigd.

De hierboven genoemde levertijden zijn onder voorbehoud en indicatief. Door onverwachte omstandigheden of door drukte bij de bezorgservice kunnen levertermijnen onbedoeld oplopen.

Zodra je pakket onderweg is, ontvang je van ons een e-mail met de verzendinformatie en een tracking link waarmee je je pakket online kunt volgen. Houd rekening met het feit dat de tracking link werkt vanaf het moment dat we het label van jouw pakket hebben geprint.

Je kan je bestelling ook volgen via ‘Bestellingen’ in je eigen Ceauture account.

Je bestelling kan je laten bezorgen op een adres naar keuze, postbussen uitgezonderd. Een andere mogelijkheid is om je bestelling te laten afleveren bij een servicepunt van de vervoerder.

Alle DHL-punten in de buurt vinden kan hier here.

Alle PostNL-punten in de buurt vinden kan hier here.

Alle DPD-punten in de buurt vinden kan hier here.

Kleine bestellingen (1 product) binnen Nederland en België worden verpakt in een fashion pack en verstuurd met de brievenbuspost. Dit is niet alleen beter voor het milieu, maar ook gemakkelijker voor jou als klant aangezien je niet thuis hoeft te blijven om je bestelling aan te nemen.

Grotere bestellingen (meer dan 1 product) en zendingen naar andere landen worden verpakt in een FSC-gecertificeerde postdoos en verstuurd met de pakketpost. Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorging, dan zal de bezorger proberen het pakket bij de buren of bij een servicepunt af te leveren. Je ontvangt dan een briefje in de brievenbus.

Tip: ben je vaak weg van huis? Kies na het afronden van je bestelling voor bezorging bij een servicepunt of laat je bestelling afleveren op je werk of bij familie/kennissen.

Ja, dit is mogelijk. Mocht je je bestelling willen versturen als cadeau, kun je een ‘Ordernotitie’ toevoegen in de winkelwagen.

Betalen

Een betaling kan worden verricht door middel van iDEAL, creditcard (VISA, Mastercard), Klarna (achteraf betaling), SEPA-machtiging, bankcontact (BE), Giropay (BE), KBC/CBC (BE), Belvius direct (BE), Fort banking (DE) of door gebruik van PayPal.

Onderaan elke pagina op de website kan je deze betalingsmethoden terugvinden.

Je ontvangt een automatische orderbevestiging nadat je order is betaald. Mocht je een aparte factuur willen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ja, dat is mogelijk. Om een zakelijke bestelling te plaatsen dien je je bedrijfsnaam in te vullen tijdens het bestelproces, zodat de factuur op de naam van het bedrijf wordt opgesteld.

Afhankelijk van de betaalmethode die je kiest kan er een maximum bestelbedrag van toepassing zijn. Afterpay hanteert eigen regels voor het betaallimiet. Dit is afhankelijk van jouw betaalhistorie bij Afterpay en hier heeft Ceauture geen invloed op. Het maximale bestelbedrag voor Paypal is € 10.000,-. Wanneer je met iDeal of creditcard betaalt, is er geen limiet aan het bestelbedrag.

Zoals de meeste betrouwbare sites, maken we gebruik van de SSL technologie (Secure Socket Layer) om je persoonlijke informatie te beschermen wanneer het verzonden wordt via het internet. SSL is de standaard voor betalingen via internet en wordt ondersteund door Chrome, Firefox, Microsoft Internet Explorer, Safari en andere populaire browsers. We gebruiken het om gevoelige informatie te versleutelen voordat het over het internet verstuurd wordt. Dit voorkomt dat de informatie gelezen kan worden terwijl het verstuurd wordt.

Wanneer je klikt op de winkelmand, opent het overzicht van je bestelling. Onder je artikel(en) vind je een sectie waarin je jouw voucher-/kortingscode kunt invullen. Deze sectie ziet er zo uit:

Selecteer PayPal bij het afrekenen en je wordt gevraagd in te loggen op je rekening om de betaling te bevestigen.

Met Klarna heb je de mogelijkheid om achteraf te betalen. Na ontvangst van je bestelling krijg je binnen enkele dagen een betaaloverzicht per e-mail van Klarna. Na ontvangst van je betaaloverzicht heb je 14 dagen om te betalen. Voor vragen over de betaling, neem contact op met Klarna.

Met iDEAL kun je veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van jouw eigen bank.

We accepteren betaling met Visa en Mastercard. Zoals de meeste betrouwbare sites, maken we gebruik van SSL technologie (Secure Socket Layer) om je persoonlijke informatie te beschermen wanneer het verzonden wordt via het internet. Wanneer je betaalt met een creditcard, zullen we het aankoopbedrag eerst reserveren op je kaart (let op: dit is een reservering en geen definitieve belasting op jouw creditcard). Wanneer je order verstuurd wordt, dan zal het definitief aankoopbedrag belast worden op je creditcard. Wanneer de order geannuleerd wordt, zal de reservering binnen enkele werkdagen verwijderd worden van de creditcard (dit is afhankelijk van jouw bank). Voor vragen over de reservering, neem contact op met jouw bank.

Retourneren

Mocht je bestelling niet volledig naar wens zijn heb je de mogelijkheid om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling het artikel te retourneren. Houd er rekening mee dat producten alleen geretourneerd kunnen worden in originele, ongedragen en ongewassen staat, met alle originele labels nog aangehecht.

Voor het retourneren van jouw bestelling kan je zelf eenvoudig een retourzending aanmaken here. Doorloop de stappen en kies de vervoerder met wie je de bestelling wilt retourneren.

Raadpleeg https://ceauture.com/pages/returns voor meer informatie omtrent het retourneren van bestellingen.

Voor de regels omtrent retouren verwijzen we je graag naar artikel 4 van onze Algemene Voorwaarden. Deze vind je door te klikken op ‘Algemene Voorwaarden’ onderaan elke pagina.

Je kunt je bestelling retourneren via het retourportaal van Ceauture, welke te vinden is op https://ceauture.shipping-portal.com/rp/

Het retourneren van een bestelling is gratis.

Indien je een bestelling retourneert worden alle betalingen die wij hebben ontvangen, inclusief de verzendkosten, binnen 10 werkdagen na ontvangst van de producten terugbetaald.

Let op: terugbetaling van de verzendkosten bestaat uit de standaardverzendkosten. Eventuele extra kosten die zijn gemaakt zijn voor eigen rekening en worden niet geretourneerd.

Ja dat is mogelijk. Volg in dat geval de retourprocedure. Nadat we je artikel(en) hebben ontvangen, zullen we het/ze ruilen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice alvorens artikelen te ruilen.

Nee dit is helaas niet mogelijk. Ceauture heeft nog geen fysieke winkels.

Contact

Staat jou vraag er niet tussen en wil je met ons in contact komen? Wij zijn er voor je.

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 tot 17:00 uur. Mocht je buiten kantooruren vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en wij zullen ons best doen om je zo snel mogelijk te assisteren.

Phone

+31 (0)85-0608439

E-mail

support@ceauture.com

Contactformulier