Retourneren

Wij hopen dat jij ook de perfect fit hebt gevonden. Mocht het product toch niet volledig naar wens zijn heb je de mogelijkheid om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling het artikel te retourneren. Houd er rekening mee dat producten alleen geretourneerd kunnen worden in originele, ongedragen en ongewassen staat, met alle originele labels nog aangehecht. 

Voor het retourneren van jouw bestelling kan je zelf eenvoudig een retourzending aanmaken. Doorloop de stappen en kies de vervoerder waarmee je de bestelling wilt retourneren.

Hieronder vind je een voorbeeld van de pagina waar je je retourzending kan aanmaken.

Het retourlabel dien je geprint mee te nemen naar de verzendlocatie van de vervoerder.

Alle DHL-punten in de buurt vinden kan hier.

Alle PostNL-punten in de buurt vinden kan hier.

Alle DPD-punten in de buurt vinden kan hier.

 

Graag de pakbon van de order en het retourformulier mee terugsturen en daarop aanvinken welke producten worden geretourneerd en om welke reden.

Mocht het onverhoopt niet lukken om je retourzending aan te maken, neem dan contact op met onze klantenservice via de onderstaande contactgegevens:

Telefoon: +31 (0)85-0608439

E-mail: support@ceauture.com

 

Ruilen

Wil je een product ruilen? Volg in dat geval de retourprocedure. Nadat we je artikel(en) hebben ontvangen, zullen we het/ze ruilen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice alvorens artikelen te ruilen.

 

Terugbetaling

Indien je een bestelling retourneert worden alle betalingen die wij hebben ontvangen, inclusief de verzendkosten, binnen 10 werkdagen na ontvangst van de producten terugbetaald.

Let op: terugbetaling van de verzendkosten bestaat uit de standaardverzendkosten. Eventuele extra kosten die zijn gemaakt zijn voor eigen rekening en worden niet geretourneerd.

Voor meer informatie over het retourneren van je bestelling verwijzen we je graag door naar onze Algemene Voorwaarden.